Monday, July 6, 2009

peminjam barang yg xberguna!

BENGANG BTOL NI..

AKU BENCI BTOL KLO ADE ORG PINJAM BRG AKU, PASTU XRETI2 NK PULANGKAN..KLO AKU XGUNE XPE JUGAK..NI SBB DYE LA, SMUA KEJE AKU TERBENGKALAI..MMG MENYUSAHKAN..DA TAU PINJAM BRG ORG, PANDAI2 LA PULANGKAN BLK BILE DA ABES GUNE..NI BUAT HARTA DYE PLAK..AKU DA MINTAK BYK KALI PON WAT2 LUPE AG..

KEPADA SI PEMINJAM BARANG ORG YG XRETI PULANGKAN : KO JADI PELUPA BETOL2 BARU PADAN MUKE KO!!!

p/s:aku bkn kedekut la wey..cume aku bengang bile nk wat keje, tp stuck sbb org2 yg xde tanggungjawab mcm tu..

4 comments:

John Iverson said...

Tensen jgk klu jd mcm ni kan sis... si peminjam kene paham2 la... huhuhu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Huhuhu...sabar ek.Aku slalu jadi gak bnda nie.Solutionnya? Aku plak yang pinjam barang dye xpulang...kang ble dye sentap...aku ungkit jer la balik...keh keh...

qiss said...

pnjam brg apa tu?

DaNieL HafIz said...

xpe doakan je, i.allah tuhan akan lembutkan ati pulang balik barang2 kita 2