Saturday, December 5, 2009

perempuan cantik vs perempuan xcantik..

hey2..i found dis..


Kalau perempuan cantik pendiam

lelaki akan kata: wow!ciri2 isteri idaman...

Kalau perempuan tak cantik pendiam
Lelaki akan kata: tak reti berkomunikasi agaknyer...

Kalau perempuan cantik berbuat jahat

Lelaki akan kata: mst ada krisis nih...kesiannyer...
Kalau perempuan tak cantik berbuat jahat
Lelaki akan kata: dah la tak lawa,perangai plak mcm sial!!

Kalau perempuan cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: wow!heroin sejati...

Kalau perempuan tak cantik menolong lelaki yg kesusahan
Lelaki akan kata: hmm...taktik nak ngorat la tu...

Kalau perempuan cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: ok la...bagai pinang d belah dua...
Kalau perempuan tak cantik dpt lelaki handsome
Lelaki akan kata: kesian...mst dah kena bomoh lelaki tu...

Kalau perempuan cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: buta kayu btol mamat tu!!
Kalau perempuan tak cantik d tinggal kekasih
Lelaki akan kata: patut pon kena reject...

Kalau perempuan cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: ntah dato' mana bela ni...
Kalau perempuan tak cantik bawa BMW
Lelaki akan kata: mesti anak org kaya ni

Kalau perempuan cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: wah...caringnyer...
Kalau perempuan tak cantik menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan kata: eleh,gedik la tu...

Kalau perempuan cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: don't worry,i will make u happy forever...
Kalau perempuan tak cantik bersedih hati
Lelaki akan kata: ckit2 nangis!!gembeng tol..ngade2 la...

Kalau perempuan cantik pandai masak
Lelaki akan kata: dah la lawa,pandai masak plak tu...

Kalau perempuan tak cantik pandai masak
Lelaki akan kata: ntah sedap ke tak tu...


Kalau perempuan cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: syoknye!!rindu la tu...
Kalau perempuan tak cantik main2 miskol
Lelaki akan kata: ko ni takde keje lain ke??!sibuk ni tau tak!!

21 comments:

mr.syazwan said...

ana tak buat mcm tu punya..

yang penting hati, cinta dan tatacara

kalau itu semua A konpem

ana tergoda u..

hahahahahahaha

tengku_fir21 said...

hmm...
manusia begitulah
tapi kalau berpangkal pada ikhlas adakah kita akan berbicara sebegitu

Farhana said...

Macam mane dikira cantek eh? Tak cantek plak macam mane??? Hmmmm.. Subjektif.. Tp pape pn tak ptut dinilai mcm tu kan??? Sume org cantek..

Ejay said...

kalo ada la lelaki yg discriminate mcm tu...
ejay akan kata, sungguh bodoh lagi bahlol lelaki itu.
hihihi =b

aZizoL said...

kalau lelaki ensem dgn lelaki kureng ensem camne pulak??
haha

Zuewairy said...

wakakakakaka;)

xbtol2..

Hisham said...

salam...hehe...byk en3..dh x bz dh ek...nice en3 ni hehehe

anwaruddin said...

hahaha, penah bace ni,

anwaruddin said...

hahaha, penah bace ni,

hans said...

manusia sukakan yg cantik weih
biasalah tu
tapi akhirnya hati budi juga yang dipandang

GhOsToNe said...

uhuhuh...

so...

jd lah laki!

.millalara. said...

apa yg pnting,, hati mesti kena chantek ohh ;)

h.a.n said...

guys so complicated

iyllienaz said...

wan..
ya la..yg penting hati..

fir..
hmm..ikhlas xikhlas, hanya diri sdri yg tau..btol x??

hana..
betol laa..smua nya Tuhan jadikan cantik..sbagai manusia mmg ada kelebihan n kekurangan msg2..

ejay..
naseb baek kamu bukan antara yg begitu..

azizol..
aha..klo yg tu plak, aku pon ada baca..kat blog org laen..

zuewairy..
haha..xbetol ke??

iyllienaz said...

hisham..
bukan da xbz laa..cume menghilangkan duka lara je..

nuwa..
yup..aku jumpe mane ntah..pastu mcm menarik..so, copy je la..

hans..
yg xcantik lagi bagus..xdikebas orang..haha

ghostone..
sape yg nk jd lelaki??

milla..
hati i mmg cantik....haha

h.a.n..
hmm..life is so complicated..

Hanida Lavida said...

sebab tu dalam entri i haritu, i cakap..

kalau perempuan cun mencarut, semuanya nampak kelakar..
kalau perempuan tak cun mencarut, semuanya nampak buruk

gila ..

yoe said...

i pon penah baca ni..... its a reality kannnn ...huhuhu...

YobSumo said...

tak semua.

sikit je.

lelaki pendiam.

perempuan yang kata, bukan lelaki :p

iyllienaz said...

hanida..
betol laa..

yoe..
haha u je sorang yg ckp reality..lelaki laen smua mcm xnk ngaku je..haha

yob..
mmg la xsemua..ape kaetan ngan lelaki pendiam lak ni??

Arief Arf said...

haha..
sebenarnya memang betul jugak..
orang pandang luaran je..
jus because pompuan tu cantik, sume di buat pun cantik je.. n vice versa..
itulah realiti kehidupan..
nak wat cane..

haha

Hisham said...

hello...helloo...haluuu...xde org ke???