Saturday, January 30, 2010

karnival buku MPH 2010

aku dah habiskan baca novel blog priasetia yang anuar kamaruddin tulis...
walaupun sibuk minggu ni, tapi aku berjaya jugak habiskan..haha..kalau dah start baca novel, memang susah nak berhenti selagi xtamat..

jom kita pergi ramai2..nasib baek aku xde class hari sabtu..class aku cancel..tapi hari ahad class from 9 smpai 6..kena sediakan mental dan fizikal ni..kalau x, pengsan nanti..haha

tapi arini memang aku xdpt pergi stadium kot sebab qis ajak jalan2 kat mid valley..memang akan ramai orang kat mid..sebab gaji dah masuk, dan arini cuti lagi..haih..xpela, layan je qis tu..bukan selalu kan...

aku akan pergi karnival mph tu hari isnin..sebab isnin aku xde class..so, kawan2 mari kita pergi stadium malawati shah alam...bukan senang nak ada karnival mph ni..

12 comments:

FaizalSulaiman said...

wahhh..thanx iyllie.nak pegi la nanti

Jard The Great said...

tingin nak pergi!

Jaj@n said...

ngee..karnival buku..
huuuu..

HafizChan said...

uols beli buku ahadiat akashah x?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

KLBOOK Fair kat PWTC start on March pulak...jumpa iyllie kat sana kalu kamu mai nnt... =D

tima kaseh ya kerana sudi baca novel BP =D

Judiene said...

wahhh
suka membaca rupanye ko
bagus2!
calon menantu berakademik
ahahahahaa!!

iyllienaz said...

faizal..
jom pegi sama2 jom..

jard..
pergi la klo ada free time..

jaj@n..
xminat ke??

hafiz..
minat ahadiat akashah ke??haha..illi zaman dulu kecik2 ada la baca..tp now ni cam xde plak minat nk baca buku2 dia..haha

nuar..
ohh..march ada book fair jugak..hmm..klo ada masa, boley la pegi..

judiene..
wah..sape plak nk jadikan aku ni menantu..

Moon Death Spell said...

puji sikap kamu...
kan bagus kalau saya juga punya minat membaca macm kamu

Khairi said...

iyllie. pesta buku KL nnt dptkan novel sy plak ek hehehehe.

iyllienaz said...

bulan..
haha..kitorang mmg dr kecik ayh suruh baca buku2..mayb sbb tu kitorang minat kot..jom la membaca..hehe

en khairi..
ohh..bakal kluar ek??insyaAllah..jgn lupa kisah maisara tu..tergantung cite tu..

Dak Wan said...

Huhuhu.. Dah lama teman tak baca buku. Sekarang banyak baca blog jewr...

iyllienaz said...

dak wan..
ohh..baca blog pon ilmu jugak..hehe