Saturday, February 13, 2010

aku rindu kau..

saat ini aku merindui seseorang..yang sudah tentu x ada penggantinya..ingat lagi..bila dia sentiasa dekat dengan aku..dia lah tempat aku menceritakan segala masalah..kalau ada yg tidak puas hati, dialah yang menjadi tempat untuk aku lepaskan geram..segala bebelan aku, dia dengar dan sentiasa berikan nasihat2 yang berguna..

dulu, masa aku selalu diluangkan bersama dengannya..kalau hujung minggu yang aku free dan xada exam, memang akan menonton wayang bersama..banyak kenangan bersama dengan dia di kotak memori aku..walaupun sense of direction dia sangat teruk, tapi aku tetap menghargai waktu2 apabila kami sesat mencari jalan..

yang pasti, itu semua dulu..sekarang sudah tiada lagi peluang untuk bertemunya..malangnya dia telah jauh denganku..sejak dia tidak berada dekat di sini, aku jadi tak keruan..dunia rasa kosong..hari-hari mingguku terpaksa lalui seorang diri..rindu sangat padanya..

mungkin lambat lagi akan aku bertemu dengan dia..dan xmungkin dia akan datang kepangkuanku buat masa ini..

iye..aku memang sayang kau..cuma kau saje yang xtau..aku xtau macam mane nk cakap lagi..bila kau jauh, baru aku rasa kehilangan..balik lah semula ke sini..aku dah xsanggup berjauhan dengan kau..



dearest nurulnadiah badrul hisham
happy 23rd birthday!!
a year older, a year wiser, a year sexier..

miss kau gila2 la buddy..balik la malaysia cepat!!
nanti dah ada duit boleh pergi bangalore jumpa ko..

p/s: aku tau aku lmbt buat entry ini sehari..semalam aku sibuk buat fyp..hari ini baru ada masa untuk wish ko..love u buddy!!!

19 comments:

Moon Death Spell said...

sangat bertuah kalau menjadi kawan mu

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kamu fly ke sana...iylli... =D

saypOOL rafhtello said...

aku ada di sini..

aZizoL said...

yeah..kan..bile best fren xde rs busan sgt..

k.A said...

it's good kan to have a friend yang boleh share sama2 happy n sad moments :)

mr.syazwan said...

cedihnya dia...

sob2 wan kan ada...

=D

tengku_fir21 said...

rindu itu sakit tapi nikmat nya sukar diungkap dengan kata-kata

iyllienaz said...

moon..
ohh..bertuah jugak kalau jadi kawan kamu..=)

nuar..
now xde masa nk ke sana..kena kumpul duet dulu..hehe

saypool..
ko xpe..malam karang boleh jumpa..

azizol..
tau xpe..aku rindu dia weyyyy...sob..sob..

k.a..
yup..kawan time susah bukan senang nk cari n tahan lama..

wan..
eley..wan dah blk kg kan??ke ada kat s.alam lagi??

fir..
rindu ada rasa nikmat ke??haha..

avid_gunner said...

ko kucing itam ke oren?

jejaka anggun said...

happy bday.....

Judiene said...

happy belated birthday
=)

hans said...

happy belated bday too

NICK IRFAN said...

kwn akak ni dok oversea ker? keje ape? atau dia ikut laki dia? ape2 pun hppy belated besday kt kwn akak ni.... sy doakan smoga akak berjumpa kembali dgn dia nnt amin.......

iyllienaz said...

ag..
haha..ko tgok kitorang ni ada macam kucing ke??

jejaka anggun, judiene n hans..
buddy cakap thank you..haha

nick..
dia study kat sana..bangalore..hope sgt dpt jumpa dia bila blk raya nanti..hehe

HafizChan said...

hai...keh keh

iyllienaz said...

hafiz..
hai..kenal boleh??haha

buddy said...

hamaaaa!!! kau buat aku sgt rindu kau sangatsangat right.this.very.moment.

teringat jusco,bebolasotong kau tu, and allthose movies,lepastu makan petang petang, pastu futsal, pastu gi rumah exact.
chiss. sumpah homesick.

rindulah! dtg lah bangalore, bila bila masa kau cuti. anytime is the right time.sanggup aku tuang kelas.

loveyouloveyouloveyou!!!

buddy said...

oh jap.

"walaupun sense of direction dia sgt teruk..."

wth hama! not that bad ok! :D

iyllienaz said...

buddy..
miss u..miss u..haha..not bad sbb ada dengan aku..haha