Wednesday, February 10, 2010

interview dan milla..

Alhamdulillah..selesai interview stage 2 hari ini..

sepatutnya turn aku pukul 11.30 tapi pukul 12 lebey baru aku masuk interview room tu..banyak soalan yang ditanya..dan secara tidak menyangka bahawa tak ada langsung soalan theory yang disoal pada aku..pelik memang pelik..orang2 yang sebelum aku, memang banyak ditanya soalan mengenai rumus2 dan theory2 macam belajar dalam class..tapi aku macam lebih kepada bersembang je..haha..

nanti ada kelapangan masa, aku ceritakan satu persatu apa yang disoal oleh interviewer tu..tapi soalan first yang ditanya pada aku setelah aku duduk ialah "ape maksud illi tu ek??"..korang tau ke jawapan nya??haha..

habes interview, terus call milla and ajak lunch sebab memang xmakan langsung dan perut dah berbunyi2..nak ajak saypool, malangnya baru aku sedar yang aku tidak ada nombor phone nya..sorry ye saypool..

jadi, lunch tadi telah ditaja oleh milla..bagus betol ada adik sorang yang begitu baik..hehe..thanx ye milla and wani..

ida, illi, milla

p/s: InsyaAllah, ada rezeki aku kat situ, dapatlah..kalau tidak, mungkin di tempat lain..cuma mampu berdoa dan tawakkal..

20 comments:

.millalara. said...

heeee.. kakak ohh.. gamba i demok! haha ;p

next time dating betol2 eh.. :)

gudluck ya menanti jawapan..

laila said...

haiiii bila milla nak belanja i pulakk
all the best ily~

Qarl said...

all d very best k iylli

NICK IRFAN said...

ape2 pun sy doakan akak berjaya amin.. eh! nk thu jgk soalan ape yg ditanya?? nnt kasi thu la ok... ape2 pun jgn tahan makan nnt gastrik.... hehehe

Ah Fatt said...

lain kali ajak aku plak
kekeke

jejaka anggun said...

gud lak!

FaizalSulaiman said...

goodluck iyllie;)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

illi sejenis bunga, kaum kerabat bunga lili...ekekeke...doakan yg terbaik untuk kamu...! =D

saypOOL rafhtello said...

aku pun lupa nk bg no phone aku..

tengku_fir21 said...

good luck...

yoe said...

wish u luck illi!

duOne_sTarz said...

gluck ya

touyakaruma said...

Dia tanya soalan maut ke ?

faiq said...

suh milla tu taja mkn tgh hari aku lak

iyllienaz said...

milla..
next time kite dating ek..thanx tau membelanja..

laila..
haha..tu kena tnya milla la..

qarl..
thanx ek..

nick..
nanti klo free, akan buat entri pasal interview tu..jgn risau..sentiasa byk makan ni..

ah fatt..
ok nanti aku ajak ko ek..

jejaka anggun n faizal..
thanx ek..=)

nuar..
mane sama bunga lili ngan illi..hehe..thanx..

saypool..
sape suruh ko lupe..klo x, mesti milla dah belanja makan..

iyllienaz said...

fir, yoe, duone..
thanx tau..=)

touya..
tau xpe..naseb baek xmaut time tu..

faiq..
ko kena ckp sdri kat die la..die baek tau..mesti dye taja lunch ko klo ko date ngan dye..hehe

avid_gunner said...

peh...interviewer dah sangkut dah tu...hehe...

iyllienaz said...

ag..
haha..mane ko tau??pandai2 je kan..

HafizChan said...

nak grad dah ke?

iyllienaz said...

hafiz..
insyaAllah xlama lagi..