Tuesday, February 9, 2010

upgrade celcom 3G

plan hari ini adalah untuk ke celcom center di seksyen 9..tujuannya untuk upgrade simcard aku ke simcard 3g..selepas isi borang dan ambil nombor, aku baru sedar yang aku xkeluar kan simcard lagi from handphone..

aku asyik terfikir yang bila di kaunter nanti, mesti kakak tu akan mintak simcard aku..dengan gigih aku keluarkan simcard celcom aku..bila nombor aku dipanggil, aku dengan langkah yakin ke kaunter dengan bawa borang dan simcard..


dan baru aku tahu yg sebenarnya xmemerlukan simcard pon untuk urusan tu..kakak kat kaunter tu upgrade through system je..

aku malu sebab hulur simcard beriya2 tapi akak tu buat xtau je..haha..gelak untuk diri sendiri..

p/s: lepas ni boleh la orang nak video call aku.. haha (macam ade yg nak)

12 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Huhuhu...jom 3G

.millalara. said...

aloh3.. no celcom da potong.. tak mampu nak byr bil.. hehe ;p

FaizalSulaiman said...

wahh iyllie.keep pacing with technology k;)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

anda kelihatan biru iyllie...hihihi =D

Qisha said...

boleh tak nak gelak jugak..hahahahahahahahaha..sekarang baru nak cakap..saya pun tak tau..kamu plak bleh gelak..:)

touyakaruma said...

Sama kes cam Touya arr gi deposit wit bawa keluar IC .

Anuar : Dia nampak biru ?Tidaaaaaak

iyllienaz said...

razi..
jom2..

milla..
haha..xbayar bil ke??xpe2..guna mxs pon boleh..

faizal..
hehe..baru nk berjinak2..

nuar..
wah..touya xboley dengar ni..

qisha..
hehe..bila jadi kat diri sendiri baru tau..

touya..
haha..asal deposit duet guna ic??ke dah advance gile sbb guna ic dlm ada cip bank segala??
haha..jangan tergoda dah la sbb biru..

mr.syazwan said...

jom2 ber3g...

hahaha

i'msosupernotcool said...

bagi nombor..
nak vid call nih..
huhu

Khairi said...

err... 3g simkad kan dah lama iyllie hehehe.

kalau nak upgrade kapasiti simkad baru kena tukar simkad baru.

saya pakai Digi, automatic upgraded ke 3G. Tak perlu ke kaunter :)

Tiba-tiba, "eh... line aku kuar 3G la tengok2."

"Whoooaaaa..."


heheheh

HafizChan said...

jom videocall skrg!

iyllienaz said...

wan..
eley..xpayah..dekat dh kot..jumpe je la nanti..haha

imsosupernotcool..
erk..bukan dah bg ke haritu??hahaha

khairi..
mmg la dah lama..cuma xtau plak yg upgrade tru system je..hehe

hafiz..
ok boleh call now...