Saturday, April 24, 2010

buah hati pengarang jantung saya..=)

Alhamdulillah..masuk hari ini hampir 3bulan kami telah bersama..yeay!! susah senang sentiasa bersama..walau aku susah macam mana sekali pun, dia xakan tinggalkan aku..bila aku dalam keadaan susah, dia lah yang pertama sekali akan aku cari..

secara jujurnya aku memang selesa bila berada disampingnya..dia tidak banyak ragam..ramai kawan-kawan cakap yang aku beruntung kerana dapat dia..semua xhabis-habis memuji-muji yang dia memang sesuai denganku..dialah yang terbaik buat aku..

yup..mungkin kalian beranggapan bahawa awal2 sahaja begitu..nanti dah lama-lama mungkin aku akan start bosan dan mungkin akan meninggalkan dia dan mencari yang lain..xmustahil kan??tapi aku bukan jenis yang begitu..aku akan pastikan yang aku xakan cari yang lain dan dia sentiasa berada disisiku..aku ni setia orangnya..percayalah..

apalagi yang aku boleh cakap tentang dia..semuanya lengkap..ciri-ciri dia memang dari dulu lagi aku idamkan..now ni bila dah ada depan mata, bersyukur sahaja..setiap hari wajib nak tengok dia..kalau tak, hidup aku macam xlengkap..dia lah yang menceriakan dan menggembirakan hari-hari aku..harap-harap yang ini kekal lah..korang doakan ya..

ok inilah masanya untuk korang semua tau tentang dia..macam mana aku kenal dia, korang xyah tau lah..biarlah ianya menjadi kenangan manis dan memori indah dalam hidup aku..tapi cukup untuk korang tau yang kali pertama berjumpa, qis ada bersama..qis yang banyak mendorong aku untuk menerima dia..dan dia adalah
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

nokia E72..

20 comments:

embun d tengah malam said...

hehheheh..ingatkan aperlah tadi

iyllienaz said...

embun..
laju betul comment..xtido lagi ke??

Lan Bingka said...

cinta itu buta..hehe

FaizalSulaiman said...

wahh illie.leh tulih cerita neh!

GhOsToNe said...

buat gmpak la kan???
sekeh mau???
hakhak!!!

yusuf mujahidin ™ said...

hahaha..
nyaris nk frust td..

starsyeea said...

waaaaaaa! beliau curangggg!

hehe...empon cam same la...:)

avid gunner said...

cilakak. baru ingat boipren.

Mr feckry said...

gua e66

NICK IRFAN said...

HAHAHA ingatkan ape la td? akak ni wat suspen jer... :)

iyllienaz said...

lan..
betul2..buta dan membutakan..haha

faizal..
huh??xada maknanya..kalau faizal yang buatkan cerita, ok juga..

ghostone..
haha..nape wey??xada tokoh2 yang aku ni tengah bercinta ke??*sedih*

yusuf..
heh..frust ke??xyah risau la..masih boleh teruskan usaha..hehe

starsyeea..
sama ke??best kan..

ag..
ko semangat sangat nk tau siapa bf aku..

mrfeckry..
e66 yang slide tu ek??

nick..
suspen ke??xada orang yang percaya kalau 'dia' tu orang kan..

hans said...

aku dah tahu dah taktik ko nih
hahahaa

Si Jukogyu said...

wuwuwuwuwu..ingat pakwe tadik..T_T

Razman said...

E72 tu pe jantina dia?

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Bila nak tukar iPhone ker,BlackBerry ker...hok hok.

Beli hp mahal-mahal ada duit.Belanja aku breakfast roti telur dengan teh tarik memanjang takde duit.Oh merajuk ah! Hok Hok.

miZz_nizZ said...

iyllienaz..hahaha.ingt aniverary tol2.tp kite share trikh annversary gak.heehe.24 mknenye

Wanie-san said...

ingt boypren!
nak tau sapa boypren iyllie!!

iyllienaz said...

hans..
ko memang dah tau taktik2 orang..ko belajar bomoh mana2 ke ni??haha

sys j..
haha..mesti la bukan kak..

razman..
setakat ni jantinanya dirahsiakan..bagi kontroversi lagi..

razi..
hari tu nak beli blackberry tapi camera macam xbest..iphone pula belum mampu lagi..sebab tu xbelanja ko breakfast..haha..

mizz nizz..
haha..annyversary handphone rupanya..

waniesan..
alaa wanie..mesti la bukan..tengah mencari-cari lagi ni..

GoRN said...

Budak-budak sekarang. tak ngerti macam mana main brick game!!

iyllienaz said...

gorn..
haip..sape kata xreti??hebat tau main brick game..sampai level puluh2..hebat lagi main baling2 selipar and teng-teng..haha