Thursday, April 22, 2010

hanya thesis yang menanti..

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Ilahi..telah selesai presentation final year project dan selepas sahaja selesai present, apa yang boleh aku lafazkan?? tiada apa lagi perkataan yang keluar melainkan ekspresi muka yang tersenyum lebar..korang boleh tengok betapa bahagianya muka aku tanda aku lega..eh..tapi tak ambil gambar pula hari itu..terlupa..

tadi test terakhir aku untuk semester ini..selesai sudah..jadi yang tinggal hanya thesis..thesis submit 4 May..so, now sedang struggle untuk selesaikan thesis sebelum 1 May..2 May nanti kena tolong Qis pindah barang2 ke rumah sewa yang baru..dan selepas itu, aku bakal pulang ke tempat asal johor bahru..

masa itu pula akan sibuk sebab kena tolong yul sebab dia nak tunang..iye..dia bakal jadi tunangan orang 5 Jun nanti..seronok x?nak tambah lagi bilangan ahli keluarga kami, insyaAllah tahun depan kot mereka bakal dinikahkan..ohh..pada siapa2 yang xtau lagi, yul dan qis ialah kakak2 aku..

dan qis juga bakal bertunang hujung tahun ini..ok yang ini aku saje tambah..haha..mendoakan..harap-harap dimakbulkan..

9 comments:

Sky0ne said...

slamat menyiapkan thesis!

embun d tengah malam said...

doakan moga dimakbulkan..thesis u juga

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku tunggu bila kau nak kahwin plak.hohoho.

AngahSayang2314 said...

semoga selamat dengan segala2nya yg di rancang..

sampaikan salam pada yul & qis nanti ye... semoga bila dah jadi tunangan org banyak cabaran yg perlu di lalui..tabah menghadapi seglanya.. sampaikan pada mereka ye iyllie

avid gunner said...

ko bile lak nak bertunang?

NICK IRFAN said...

eh! ade tesis plak? ape2pun gudluck jgk! :)

Anonymous said...

hye.. betul lega kan bile dah abis presentation. kt blog sy sndr pon ade story camne hepi nye bila dah setel final year project ni..
tp skang final exam plak menunggu..

yusuf mujahidin ™ said...

Qis dh tk lm...cik bila lg? hehe

iyllienaz said...

skyone..
thanx..tapi lebih selamat jika anda turut hulurkan bantuan..haha

embun..
insyaAllah..thanx ye..

razi..
aku mesti lah lambat lagi..calon pon terhegeh2 baru nak cari..dah tentu ko dulu kan..gf dah ada..tunggu duit cukup je kan..

angah..
insyaAllah..=)

ag..
lambat lagi laa..xada tanda2 lagi orang nak datang merisik..haha

nick..
mesti lah ada..thanx..

anon..
betul..fyp dah settle, mmg lega..good luck final exam..nasib baik xada exam dah..hehe

yusuf..
hehe..mesti lah lambat lagi..xapa..ada jodoh xkemana kan..=)