Thursday, May 20, 2010

selamat hari lahir ayahanda..

Alhamdulillah, aku bersyukur ya Allah, Engkau masih beri aku kesempatan dan peluang untuk berbakti dan menyayangi insan yang bergelar ayah ini..berikanlah keberkatan dan kebahagiaan kepada hidupnya di dunia dan di akhirat..Amin..

hari ini merupakan hari lahir ayah..bermakna bertambah lagi usia ayah..dan aku sangat tidak bersedia untuk kehilangan orang yang aku sayang walaupun aku tahu di 'sana' memang tempat kita semua..

Happy birthday dad..i love you so much..segala pengorbanan dan penat lelah membesarkan kami tidak dapat kami balas..hanya doa dan kasih sayang yang dapat kami berikan..

12 comments:

jejaka anggun said...

semoga ayah anda panjang umur dan dimurahkan rezki. amin.

embun d tengah malam said...

kim salam ayah kamu

happy birthday buat ayah kamu

hans said...

selamat hari lahir dkt ayah ko ili

Hasrol Nizam said...

selamat hari lahir dari serol juga.. :)

AngahSayang2314 said...

selamat hari lahir pak cik..sampaikan ucapan pada ayah iyllie ye.. semoga panjang umo & dimurahkan rezeki amin...

Kembali Berlari said...

Moga panjang umur dan sentiasa diberkati amin...

iyllienaz said...

JA..
insyaAllah..Amin..thanx..=)

embun..
kirim salam je??xnak kirim buah souvenir sekali ke??hehe..thanx ya..

hans..
thanx..ayah aku minta tlg ko cuci akuarium..haha

serol..
sila kirim hadiah sekali..hehe

angah..
terima kasih..Amin..

kembali berlari..
insyaAllah..=)

NUke_Rude said...

happy besday pakcik!!!

EIPUL said...

camat ari jadi utk papa kamu.

*wink wink

si nakal andi said...

happy birthday for ur dad!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

kau bagi hadiah mercedes ker dekat ayah kau?cis belanja aku xnk.hahaha

iyllienaz said...

nuke..
pakcik nak hadiah dr ko..haha

eipul..
thank you ya..

andi..
aik..abg wish happy birthday je ke??xkan xde present?hehe

razi..
amboi2..aku mana mampu wey..ko yang patut belanja aku..